alphabetic list of serialssubject list of serialsserials search author indexsubject index
Library collection

Database : article
Search on : RUIZ MOLINA, MARIA EUGENIA [Author]
References found : 5 [refine]
Displaying: 1 .. 5   in format [ISO 690]

page 1 of 1


   1 / 5
select
to print
 Gil Saura, Irene et al. La calidad y el valor percibido en el transporte de mercancías en España y su importancia en la segmentación de clientes. Innovar, Oct 2015, vol.25, no.58, p.105-123. ISSN 0121-5051


   2 / 5
select
to print
 Gil Saura, Irene and Ruiz Molina, María Eugenia Valor de la relación, compromiso, TIC y lealtad en el canal de comercialización. Innovar, Ene 2009, vol.19, no.33, p.77-90. ISSN 0121-5051


   3 / 5
select
to print
 FRASQUET DELTORO, MARTA, MOLLÁ DESCALS, ALEJANDRO and RUIZ MOLINA, MARÍA EUGENIA Factores determinantes y consecuencias de la adopción del comercio electrónico B2C: una comparativa internacional. estud.gerenc., Jun 2012, vol.28, no.123, p.101-120. ISSN 0123-5923


   4 / 5
select
to print
 Moliner Velázquez, Beatriz, Gil Saura, Irene and Ruiz Molina, María Eugenia La formación de la lealtad y su contribución a la gestión de destinos turísticos. Cuad. Adm., Dic 2009, vol.22, no.39, p.75-98. ISSN 0120-3592


   5 / 5
select
to print
 Gil Saura, Irene, Ruiz Molina, María Eugenia and Calderón García, Haydée La influencia de Las TIC en la satisfacción del cliente en el comercio minorista. Cuad. Adm., Dic 2009, vol.22, no.39, p.59-73. ISSN 0120-3592


page 1 of 1
   


Refine the search
  Database : article Advanced form   
Search for : Free form    Basic form

    Search in field  
1  
2
3
 
           



Search engine: iAH powered by WWWISIS

BIREME/PAHO/WHO - Latin American and Caribbean Center on Health Sciences Information