SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.21 issue1Socio-Ecological Relations in Sumak Kawsay Perspective (Good Living): A Case Study of the Fonce River, San Gil, SantanderRate of Working Conditions of a Group of Teachers in the City of Cali author indexsubject indexarticles search
Home Pagealphabetic serial listing  

Services on Demand

Journal

Article

Indicators

Related links

  • On index processCited by Google
  • Have no similar articlesSimilars in SciELO
  • On index processSimilars in Google

Share


El Ágora U.S.B.

Print version ISSN 1657-8031

Abstract

SUAREZ-CARDONA, Jóhnnatan Andrés  and  RAMIREZ-BROUCHOUD, María Fernanda. La concepción de administración pública y pedagogía para la formación de ciudadanos en la alcaldía de Bogotá, 1995 1997. Ágora U.S.B. [online]. 2021, vol.21, n.1, pp.114-128.  Epub Nov 21, 2021. ISSN 1657-8031.  https://doi.org/10.21500/16578031.4327.

Este artículo indaga sobre la relación entre administración pública y pedagogía, la cual se constituyó en un eje de reflexión-acción que se potenció en la gestión de la Alcaldía de Bogotá en el período 1995-1997, por el entonces alcalde Antanas Mockus, generando así, un modelo singular de gestión pública que generó cambios en el comportamiento ciudadano.

Keywords : Administración Pública; Pedagogía; Formación; Ciudadanía.

        · abstract in English     · text in Spanish     · Spanish ( pdf )