SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.14 issue23Using prospective ingredients as strategic leversReflections about financial accountings’ conceptual framework. The Colombian case author indexsubject indexarticles search
Home Pagealphabetic serial listing  

Services on Demand

Journal

Article

Indicators

Related links

  • On index processCited by Google
  • Have no similar articlesSimilars in SciELO
  • On index processSimilars in Google

Share


Innovar

Print version ISSN 0121-5051

Abstract

BIASCA, Rodolfo Eduardo. El modelo Biasca para transformar la empresa*. Innovar [online]. 2004, vol.14, n.23, pp.40-42. ISSN 0121-5051.

Basado en su experiencia en el campo de la consultoría en América Latina, el autor propone un modelo para evaluar la transformación de las empresas, cuyos componentes básicos son: 1) evaluación del cambio que necesita la empresa competitiva, 2) mejoramiento cuantitativo, 3) mejoramiento incremental, 4) revolución o cambio discontinuo y 5) evolución o cambio continuo.

Keywords : Transformación organizacional; competitividad; mejoramiento cuantitativo; mejoramiento incremental; cambio discontinuo y continuo.

        · abstract in English | French     · text in Spanish     · Spanish ( pdf )

 

Creative Commons License All the contents of this journal, except where otherwise noted, is licensed under a Creative Commons Attribution License