SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
 issue32Modelling in Science Education: demarcation criteria and case study author indexsubject indexarticles search
Home Pagealphabetic serial listing  

Services on Demand

Journal

Article

Indicators

Related links

  • On index processCited by Google
  • Have no similar articlesSimilars in SciELO
  • On index processSimilars in Google

Share


Revista científica

Print version ISSN 0124-2253On-line version ISSN 2344-8350

Abstract

GALLEGO TORRES, Adriana Patricia. Enseñar y aprender sobre naturaleza de la ciencia mediante el análisis de controversias de historia. Resultados y conclusiones de un proyecto de investigación didáctica. Rev. Cient. [online]. 2018, n.32, pp.207-210. ISSN 0124-2253.

Se presenta una reseña del libro escrito por los investigadores José Antonio Acevedo-Díaz, Antonio García-Carmona y María del Mar Aragón-Méndez, titulado Enseñar y aprender sobre naturaleza de la ciencia mediante el análisis de controversias de historia.

Keywords : naturaleza de la ciencia; historia de la ciencia; controversias científicas.

        · abstract in English | Portuguese     · text in Spanish     · Spanish ( pdf )