SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
 número39Revisión entre iguales y escritura académica en la universidad: la perspectiva del estudiante índice de autoresíndice de materiabúsqueda de artículos
Home Pagelista alfabética de revistas  

Servicios Personalizados

Revista

Articulo

Indicadores

Links relacionados

  • En proceso de indezaciónCitado por Google
  • No hay articulos similaresSimilares en SciELO
  • En proceso de indezaciónSimilares en Google

Compartir


Folios

versión impresa ISSN 0123-4870

Resumen

OCHOA SIERRA, Ligia  y  CUEVA LOBELLE, Alberto. Difficulties and challenges for newly qualified ELE (Spanish as a Foreign Language) teachers. Folios [online]. 2014, n.39, pp.03-11. ISSN 0123-4870.

The research presented here shows the results obtained from a series of interviews conducted with teachers who work as teachers of Spanish as a foreign language about the most important difficulties and challenges which such teachers face at the beginning of their career.

Palabras clave : Spanish as a foreign language (SFL); teaching; initial teaching practice.

        · resumen en Español     · texto en Español     · Español ( pdf )