SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.18 número1La Paideia Franciscana como experiencia y aporte epistemológico a una pedagogía crítica emancipadoraPrincipios básicos para una ruta de formación en la cualificación de los docentes en el diseño y aplicación de recursos educativos digitales índice de autoresíndice de materiabúsqueda de artículos
Home Pagelista alfabética de revistas  

Servicios Personalizados

Revista

Articulo

Indicadores

Links relacionados

  • En proceso de indezaciónCitado por Google
  • No hay articulos similaresSimilares en SciELO
  • En proceso de indezaciónSimilares en Google

Compartir


El Ágora U.S.B.

versión impresa ISSN 1657-8031

Resumen

MUNOZ-GAVIRIA, Diego Alejandro. From the displacement of thinking to the interrogation for making us human beings. Ágora U.S.B. [online]. 2018, vol.18, n.1, pp.225-235. ISSN 1657-8031.  https://doi.org/10.21500/16578031.3452.

It tries to establish a philosophical thought that allows the recovery of the reflection by the knowledge-of-being, to update the question by the technique, which for this case, would be the question by the educational management and its services in the ideological and historic context of management societies, and to denature the alienating influences of the configuration of subjects and management subjectivities.

Palabras clave : To think; Reflection; Individuals; Contexts; Educational Management..

        · resumen en Español     · texto en Español     · Español ( pdf )