SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.18 número2Retos ambientales para los Planes de Ordenamiento Territorial modernos o de segunda generación: el caso de los municipios intermedios de ColombiaBarreras psicosociales para la paz y la reconciliación índice de autoresíndice de materiabúsqueda de artículos
Home Pagelista alfabética de revistas  

Servicios Personalizados

Revista

Articulo

Indicadores

Links relacionados

  • En proceso de indezaciónCitado por Google
  • No hay articulos similaresSimilares en SciELO
  • En proceso de indezaciónSimilares en Google

Compartir


El Ágora U.S.B.

versión impresa ISSN 1657-8031

Resumen

ROJAS-FAJARDO, Aida Josefina. The Sense of Teachers’ Assessment in Colombia. Ágora U.S.B. [online]. 2018, vol.18, n.2, pp.446-457. ISSN 1657-8031.  https://doi.org/10.21500/16578031.3827.

In order to achieve a real change in teachers’ assessment, reciprocal experience should be considered, where dialogue is the main element, which favors teachers’ growth as a professional of education, and that of the students as people and professionals. This is why collective work is fundamental, which guarantees a shared responsibility.

Palabras clave : Teacher’s Assessment; Higher Teaching; Higher Professional Training; Conversational Assessment; and Assessment..

        · resumen en Español     · texto en Español     · Español ( pdf )