SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.21 número1La concepción de administración pública y pedagogía para la formación de ciudadanos en la alcaldía de Bogotá, 1995 1997Modelo teórico para el estudio de la movilidad social. Un acercamiento desde la teoría sociológica índice de autoresíndice de materiabúsqueda de artículos
Home Pagelista alfabética de revistas  

Servicios Personalizados

Revista

Articulo

Indicadores

Links relacionados

  • En proceso de indezaciónCitado por Google
  • No hay articulos similaresSimilares en SciELO
  • En proceso de indezaciónSimilares en Google

Compartir


El Ágora U.S.B.

versión impresa ISSN 1657-8031

Resumen

SATIZABAL-REYES, Melania; UNAS-CAMELO, Viviam Stella  y  CRUZ-RAMIREZ, Andrea Nathaly. Rate of Working Conditions of a Group of Teachers in the City of Cali. Ágora U.S.B. [online]. 2021, vol.21, n.1, pp.129-146.  Epub 01-Nov-2021. ISSN 1657-8031.  https://doi.org/10.21500/16578031.5514.

This article summarizes, in an index of working conditions, the main results of a research, which wondered about the features of the work and employment of a group of 202 teachers from the city of Cali. It explored how such institutional adherence, and other sociodemographic factors, affect the working conditions of teachers, while wondering about the qualities of the teaching world in Cali.

Palabras clave : Instructors; Work; Employment; Teachers’ Working Conditions; and Teachers.

        · resumen en Español     · texto en Español     · Español ( pdf )