SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.8 número15El comunicador corporativo como sujeto político en las Pymes de Medellín índice de autoresíndice de materiabúsqueda de artículos
Home Pagelista alfabética de revistas  

Servicios Personalizados

Revista

Articulo

Indicadores

Links relacionados

  • En proceso de indezaciónCitado por Google
  • No hay articulos similaresSimilares en SciELO
  • En proceso de indezaciónSimilares en Google

Compartir


Anagramas -Rumbos y sentidos de la comunicación-

versión impresa ISSN 1692-2522

Resumen

BYRD OROZCO, Alejandro. How to Learn with Technology? An Overview on the Context for Promoting Learning with Technology in Higher Education Institutions. anagramas rumbos sentidos comun. [online]. 2009, vol.8, n.15, pp.15-25. ISSN 1692-2522.

This is a research on profile and ways teachers and students interact for learning with technology. First part of this article, the methodology used for answering the following questions is described: Which is teachers' perception? Which are institutional and interaction factors impacting receptivity of students when learning with technology? Do we communicate? Later, findings are presented and the articles finishes with several questions about possible scenarios around the topic established.

Palabras clave : Learning; technology; communication.

        · resumen en Español     · texto en Español     · Español ( pdf )