SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.7 número14Competencias tic para el desarrollo profesional docente en educación básica índice de autoresíndice de materiabúsqueda de artículos
Home Pagelista alfabética de revistas  

Servicios Personalizados

Revista

Articulo

Indicadores

Links relacionados

  • En proceso de indezaciónCitado por Google
  • No hay articulos similaresSimilares en SciELO
  • En proceso de indezaciónSimilares en Google

Compartir


Praxis & Saber

versión impresa ISSN 2216-0159

Resumen

BENITEZ ERICE, Didiosky; GIRALDO VALDES PARDO, Victor; QUESTIER, Frederik  y  PEREZ LUJAN, Dalgys. Production Experiential Knowledge Student in Higher Education. Prax. Saber [online]. 2016, vol.7, n.14, pp.17-39. ISSN 2216-0159.  https://doi.org/10.19053/22160159.5216.

Abstract This article refers to a research project developed in collaboration between the Universidad Central "Marta Abreu" de Las Villas (UCLV) in Cuba and the Free University of Brussels (VUB) in Belgium for the years 2010 to 2014, the auspices of the Flemish Interuniversity Council (VLIR), which was the culmination defending a doctoral thesis in Educational Sciences by the first author. The research project associated with this thesis was funded by VLIR - UOS (inter-university collaboration program with the Universidad Central "Marta Abreu" de Las Villas) This article reflecting a synthesis of the methodology used for the development of the research project and its findings exposed. The original document of the thesis is written in English.

Palabras clave : gestión del conocimiento; conocimiento experiencial; proceso de enseñanza-aprendizaje; educación superior; experiential knowledge; knowledge management; teaching-learning process higher education.

        · resumen en Español | Francés | Portugués     · texto en Español     · Español ( pdf )

 

Creative Commons License Todo el contenido de esta revista, excepto dónde está identificado, está bajo una Licencia Creative Commons