SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.7 número14LAS TIC EN LA NORMATIVA PARA LOS PROGRAMAS DE EDUCACIÓN SUPERIOR EN COLOMBIARelaciones Entre Logro de Aprendizaje, aütomonitoreo, estilo cognitivo y estilos de Aprendizaje en Estudiantes de Medicina índice de autoresíndice de materiabúsqueda de artículos
Home Pagelista alfabética de revistas  

Servicios Personalizados

Revista

Articulo

Indicadores

Links relacionados

  • En proceso de indezaciónCitado por Google
  • No hay articulos similaresSimilares en SciELO
  • En proceso de indezaciónSimilares en Google

Compartir


Praxis & Saber

versión impresa ISSN 2216-0159

Resumen

PULIDO HUERTAS, Diana Carolina; NAJAR SANCHEZ, Olga  y  GUESGUAN SALCEDO, Lady Giovanna. We Live the Innovation of Mobile Devices' Inclusion in the Education. Prax. Saber [online]. 2016, vol.7, n.14, pp.115-140. ISSN 2216-0159.  https://doi.org/10.19053/22160159.5220.

Abstract This study will present the characterization related to the use of digital competences of some primary teachers from a public institution in Tunja, by using activities with tablets in order to consolidate a digital culture. The incorporation of digital individual devices for students and teachers of different education levels will be transformed into a main tendency in the current governmental politics of digital inclusion, social inclusion and educational opportunities' improvement of Iberoamerican educational systems.

Palabras clave : digital technology; digital integration; digital competences; tablets; TIC.

        · resumen en Español | Francés | Portugués     · texto en Español     · Español ( pdf )

 

Creative Commons License Todo el contenido de esta revista, excepto dónde está identificado, está bajo una Licencia Creative Commons