SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.10 número2Los textos académicos: Un reto para docentes y estudiantes índice de autoresíndice de materiabúsqueda de artículos
Home Pagelista alfabética de revistas  

Servicios Personalizados

Revista

Articulo

Indicadores

Links relacionados

  • En proceso de indezaciónCitado por Google
  • No hay articulos similaresSimilares en SciELO
  • En proceso de indezaciónSimilares en Google

Compartir


Sophia

versión impresa ISSN 1794-8932

Resumen

VELEZ MEDINA, Bibiana. About reforms to education and the need for vindication of the plurality. sophia [online]. 2014, vol.10, n.2, pp.77-83. ISSN 1794-8932.

This article is the result of a series of reflections raised following the last Doctoral seminar Philosophy of Education , directed by Dr. Guillermo Hoyos Vásquez before his death in January 2013. This initial version , served as a key input for the writing the first chapter of Reflections text for Education without Resonance : Crisis unnoticed , published by Ediciones Sin Nombre of Mexico and the Technological University of Pereira , 2014 ( Cf. Vélez & Orozco, 2014.).

Palabras clave : Education; plurality; Filosophy.

        · resumen en Español     · texto en Español     · Español ( pdf )