SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.30 issue1Contribution of social representations to health and nursing researchResearch: Placebo for those who see a way to recognition on it author indexsubject indexarticles search
Home Pagealphabetic serial listing  

Services on Demand

Journal

Article

Indicators

Related links

  • On index processCited by Google
  • Have no similar articlesSimilars in SciELO
  • On index processSimilars in Google

Share


Investigación y Educación en Enfermería

Print version ISSN 0120-5307On-line version ISSN 2216-0280

Abstract

TAPIERO VASQUEZ, Elías. Los retos de la reespecificación curricular en autonomía universitaria: Aportes de la metateoría curricular neosistémica. Invest. educ. enferm [online]. 2012, vol.30, n.1, pp.108-123. ISSN 0120-5307.

Se describe, desde lo general hasta lo específico, la metateoría curricular neosistémica. También se plantean las probabilidades de redescripción en autonomía universitaria, desde la reespecificación configurada en el currículo escolar neosistémico.

Keywords : curriculum; educación; cursos; universidades.

        · abstract in English | Portuguese     · text in Spanish     · Spanish ( pdf )

 

Creative Commons License All the contents of this journal, except where otherwise noted, is licensed under a Creative Commons Attribution License