SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.21 número2El papel de los "blogs" y de otros recursos de la Internet en la comprensión que los estudiantes tienen acerca del aprendizaje autónomoDesarrollo de la autonomía del aprendiz a través del trabajo por proyectos en una clase de inglés con fines específicos índice de autoresíndice de materiabúsqueda de artículos
Home Pagelista alfabética de revistas  

Servicios Personalizados

Revista

Articulo

Indicadores

Links relacionados

  • En proceso de indezaciónCitado por Google
  • No hay articulos similaresSimilares en SciELO
  • En proceso de indezaciónSimilares en Google

Compartir


How

versión impresa ISSN 0120-5927

Resumen

DIAZ RAMIREZ, Marcela. The Impact of Project Work and the Writing Process Method on Writing Production. How [online]. 2014, vol.21, n.2, pp.31-53. ISSN 0120-5927.  https://doi.org/10.19183/how.21.2.3.

This article presents the outcomes of an investigation whose main goal was to implement the methodology of project work and a process approach in order to improve writing production in an English class of Colombian university students since their diagnostic tests showed that their written production had the lowest score. Based on data collected, four factors were developed in the process of learning to write when project work and the writing process method are implemented: accuracy, fluency, integrative language skills, and a positive perception towards writing.

Palabras clave : English language learning; project work; process writing.

        · resumen en Español     · texto en Inglés     · Inglés ( pdf )

 

Creative Commons License Todo el contenido de esta revista, excepto dónde está identificado, está bajo una Licencia Creative Commons