SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.14 número23Using prospective ingredients as strategic leversReflexiones sobre el marco conceptual de la contabilidad financiera: El caso de Colombia* índice de autoresíndice de materiabúsqueda de artículos
Home Pagelista alfabética de revistas  

Servicios Personalizados

Revista

Articulo

Indicadores

Links relacionados

  • En proceso de indezaciónCitado por Google
  • No hay articulos similaresSimilares en SciELO
  • En proceso de indezaciónSimilares en Google

Compartir


Innovar

versión impresa ISSN 0121-5051

Resumen

BIASCA, Rodolfo Eduardo. The Biasca model for transforming businesses. Innovar [online]. 2004, vol.14, n.23, pp.40-42. ISSN 0121-5051.

The author proposes a model for evaluating company transformation based on his experience in the field of consulting in Latin-America. Its basic components are: evaluating changes needed by a competitive company, quantitative improvement, incremental improvement and discontinuous revolution or change cf continuous evolution or change.

Palabras clave : Organisational transformation; competitivity; quantitative improvement; incremental improvement; discontinuous and continuous change.

        · resumen en Español | Francés     · texto en Español     · Español ( pdf )

 

Creative Commons License Todo el contenido de esta revista, excepto dónde está identificado, está bajo una Licencia Creative Commons