SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.16 issue3User Interaction in Spanish Press Facebook ProfilesRedefinitions of the Chronicle in the Online World: A Study of Hypermedia Chronicles Published Live in the Cyber Media Versions of 20 Minutes, El Comercio and RTVE author indexsubject indexarticles search
Home Pagealphabetic serial listing  

Services on Demand

Journal

Article

Indicators

Related links

  • On index processCited by Google
  • Have no similar articlesSimilars in SciELO
  • On index processSimilars in Google

Share


Palabra Clave

Print version ISSN 0122-8285

Abstract

GOYANES-MARTINEZ, Manuel. Conductores de valor de la prensa digital con estrategias de pago por contenidos: análisis de caso del Financial Times, The Times y El Mundo en Orbyt. Palabra Clave [online]. 2013, vol.16, n.3, pp.873-910. ISSN 0122-8285.

El análisis de los conductores de valor (value drivers) ha estado tradicionalmente alejado de los principales estudios sobre creación de valor de la prensa en Internet. El objetivo de la presente investigación es aportar un poco de luz a este respecto a través del análisis de tres organizaciones con estrategias de pago por contenidos: Financial Times, The Times y El Mundo en Orbyt.

Keywords : Prensa; Internet; contenido.

        · abstract in English | Portuguese     · text in Spanish     · Spanish ( pdf )