SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.11 número1Semilleros de investigación: una estrategia para la formación de investigadores índice de autoresíndice de materiabúsqueda de artículos
Home Pagelista alfabética de revistas  

Servicios Personalizados

Revista

Articulo

Indicadores

Links relacionados

  • En proceso de indezaciónCitado por Google
  • No hay articulos similaresSimilares en SciELO
  • En proceso de indezaciónSimilares en Google

Compartir


Educación y Educadores

versión impresa ISSN 0123-1294versión On-line ISSN 2027-5358

Resumen

PARAMO, Pablo. Factores psicossociais associados á avaliagao do docente. educ.educ. [online]. 2008, vol.11, n.1, pp.11-30. ISSN 0123-1294.

Este artigo recolhe os principáis achados do estado da arte acerca dos factores extra-académicos que afeitam a avaliagao do professor, e propóe urna modalidade de entrevista para identificar livremente conceitos usados pelos estudantes para avahar os seus professores. Aplicando urna entrevista na classificacáo livre de tarjetas que contém os nomes dos professo-res avahados, o estudo mostra a participando de factores psicosociais ou conceptualizacóes que aproveitam os estudantes para avahar os seus professores. Ao final, questiona-se a objetividade e a validez das avaliacóes aos professores com questionários estruturados

Palabras clave : avaliagao do docente; qualidade da educagão; efeitos psicológicos; estudantes; processo de interagao educativa (fonte: Tesouro da Unesco)..

        · resumen en Español | Inglés     · texto en Español     · Español ( pdf )

 

Creative Commons License Todo el contenido de esta revista, excepto dónde está identificado, está bajo una Licencia Creative Commons