28 
Home Page  

  • SciELO

  • Google
  • SciELO
  • Google


Folios

 ISSN 0123-4870

BONILLA M, Martha Isabel    DEL CAMPO M, Marcela. English classroom projects: turning experience into learning for both teachers and students through literature. []. , 28, pp.137-143. ISSN 0123-4870.

^les^aThis article intends to reflect on the importance of thinking about the way of joining efforts to carry out projects that improve teaching and learning through literature in English classes. Additionally, it is necessary to think about how teachers can improve their own pedagogical practice through the learning process of their students.^les^aEste artículo reflexiona sobre la importancia de encontrar caminos que permitan unir los esfuerzos de los docentes de lenguas extranjeras en torno a la realización de proyectos de aula que maximicen la enseñanza y el aprendizaje del inglés mediante la literatura. Además, el texto plantea la necesidad de pensar la manera en que los docentes pueden mejorar su propia práctica pedagógica por medio del proceso de aprendizaje de sus estudiantes.

: .

        · | |     · |     · ( pdf )

 

Creative Commons License All the contents of this journal, except where otherwise noted, is licensed under a Creative Commons Attribution License