SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.20 número92EL DISEÑO DE UN JUEGO AUTOGENERATIVO DE TÍTULOS DE BOLSACOSTEO ABC: ¿POR QUÉ Y CÓMO IMPLANTARLO? índice de autoresíndice de materiabúsqueda de artículos
Home Pagelista alfabética de revistas  

Servicios Personalizados

Revista

Articulo

Indicadores

Links relacionados

  • En proceso de indezaciónCitado por Google
  • No hay articulos similaresSimilares en SciELO
  • En proceso de indezaciónSimilares en Google

Compartir


Estudios Gerenciales

versión impresa ISSN 0123-5923

Resumen

MONTILLA GALVIS, OMAR DE JESÚS. MODELO PARA EVALUACIÓN DE GESTIÓN DE EMPRESAS INDUSTRIALES DEL SUBSECTOR DE COSMÉTICOS. estud.gerenc. [online]. 2004, vol.20, n.92, pp.25-45. ISSN 0123-5923.

This article discusses a proposal for a management evaluation model that is applicable to large companies in the cosmetic manufacturing industry. The proposed model is the result of both field and theoretical research. It is one of the developments of the research project called "Management Evaluation Models", which is now being carried out by the Accounting, Finance and Public Management Research Group This first research development is associated with the study conducted at large companies in the cosmetic manufacturing industry in Valle del Cauca.

Palabras clave : Evaluation models; manufacturing companies; management evaluation.

        · resumen en Español     · texto en Español     · Español ( pdf )

 

Creative Commons License Todo el contenido de esta revista, excepto dónde está identificado, está bajo una Licencia Creative Commons