SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.18 número1Proyecto educativo como fundamento para pensar la subjetividad política desde la cultura escolarConcepto y prácticas de educación expandida: una revisión de la literatura académica índice de autoresíndice de materiabúsqueda de artículos
Home Pagelista alfabética de revistas  

Servicios Personalizados

Revista

Articulo

Indicadores

Links relacionados

  • En proceso de indezaciónCitado por Google
  • No hay articulos similaresSimilares en SciELO
  • En proceso de indezaciónSimilares en Google

Compartir


El Ágora U.S.B.

versión impresa ISSN 1657-8031

Resumen

TACCONI, Giuseppe  y  GIRELLI, Claudio. To project in training: between theory and practice. Ágora U.S.B. [online]. 2018, vol.18, n.1, pp.269-276. ISSN 1657-8031.  https://doi.org/10.21500/16578031.3455.

The action of planning, as a “theory” of the design, tends to approach more and more as how the project construction occurs in practice. That is to say, not so much as a punctual phase within a linear and rigidly predetermined process, but as creative and recursive action, coextended throughout the training process, and as intersubjective space of research, oriented to free many possibilities in terms of action and social and personal transformation otherwise, they are intended to remain invisible and unviable.

Palabras clave : Planning; Design; Training Area; Transforming Action..

        · resumen en Español     · texto en Español     · Español ( pdf )