SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.18 issue2Environmental Challenges for Modern or Second-Generation Land Use Planning (LUP): the case of Colombia’s Intermediate MunicipalitiesPsychosocial Barriers for Peace and Reconciliation author indexsubject indexarticles search
Home Pagealphabetic serial listing  

Services on Demand

Journal

Article

Indicators

Related links

  • On index processCited by Google
  • Have no similar articlesSimilars in SciELO
  • On index processSimilars in Google

Share


El Ágora U.S.B.

Print version ISSN 1657-8031

Abstract

ROJAS-FAJARDO, Aida Josefina. Los Sentidos de la Evaluación Profesoral en Colombia. Ágora U.S.B. [online]. 2018, vol.18, n.2, pp.446-457. ISSN 1657-8031.  https://doi.org/10.21500/16578031.3827.

Para lograr un verdadero cambio en la evaluación profesoral se debe considerar la experiencia recíproca, donde el elemento principal es el diálogo, lo cual favorece el crecimiento del profesor como profesional de la educación, y de los estudiantes como personas y profesionales. Por esto es fundamental el trabajo colectivo el cual garantiza una responsabilidad compartida.

Keywords : Evaluación del profesor; Enseñanza superior; Formación profesional superior; Evaluación dialogante; Evaluación..

        · abstract in English     · text in Spanish     · Spanish ( pdf )