SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.15 número30El ecosistema educativo universitario impactado por las TICLa resistencia como práctica que posibilita la subjetivación. Un acercamiento al concierto-ritual de música de resistencia índice de autoresíndice de materiabúsqueda de artículos
Home Pagelista alfabética de revistas  

Servicios Personalizados

Articulo

Indicadores

Links relacionados

  • En proceso de indezaciónCitado por Google
  • No hay articulos similaresSimilares en SciELO
  • En proceso de indezaciónSimilares en Google

Compartir


Anagramas -Rumbos y sentidos de la comunicación-

versión impresa ISSN 1692-2522

Resumen

CHAPARRO-HURTADO, Héctor Rolando  y  GUZMAN-ARIZA, Claudia Maritza. Youth and cultural consumption an approximation to the significance of media contributions in youth preferences. anagramas rumbos sentidos comun. [online]. 2017, vol.15, n.30, pp.121-142. ISSN 1692-2522.  http://dx.doi.org/10.22395/angr.v15n30a6.

This paper’s main objective is to critically analyze the forms of meaning and redefinitions of identity in young people from the urban area of the city of Villavicencio (Colombia) against their cultural, media and consumer technology, which involves diagnosing the preferences regarding with cultural, media and technology for young people located in this area in the city of Villavicencio, Colombia.

Palabras clave : Young; cultural consumption; identity; youth cultures; network society.

        · resumen en Español | Portugués     · texto en Español     · Español ( pdf )