SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.12 issue2Gender wage discrimination "glass ceiling effect". Case: seven metropolitan areas of ColombiaApplication of the scor model for the service of cleaning tank containers (iso tanks) author indexsubject indexarticles search
Home Pagealphabetic serial listing  

Services on Demand

Journal

Article

Indicators

Related links

  • On index processCited by Google
  • Have no similar articlesSimilars in SciELO
  • On index processSimilars in Google

Share


Dimensión Empresarial

Print version ISSN 1692-8563

Abstract

BLAZQUEZ MANZANO, Alberto. La comercialización del producto "turismo deportivo". Dimens.empres. [online]. 2014, vol.12, n.2, pp.46-58. ISSN 1692-8563.

Este trabajo analiza la literatura referida al turismo deportivo y a las características del cliente de este tipo de servicios. Partiendo de fuentes secundarias y una vez analizado las características de esta demanda, se propone el desarrollo de estrategias de comercialización de este producto, así como las tendencias futuras previsibles para el sector turístico.

Keywords : Turismo deportivo; marketing; estratégias; tendencia.

        · abstract in English | Portuguese     · text in Spanish     · Spanish ( pdf )